maternitatconscient

Reflexions d'una mare primerenca

Quan dorms

en 18 diciembre, 2012

quan dormsSempre és quan dorms que m’envaeix un sentiment intens, animal. Un sentiment tant explosiu, tant viu, tant fort… que quasi m’espanta. Dorms i la casa dorm. Dorms i no et sento. Però tots els racons de la casa em parlen contínuament de tu. Els baúls que ara ocupen part del menjador amb les teves joguines. Els contes que has deixat damunt del sofà. Les sabatilles que han quedat a la nostra habitació, on t’he llegit el conte abans d’anar dormir i on els dos hem fet el ronso rient, regalant-nos petons i carícies i molta molta complicitat. Però dorms i no et sento. I m’agrada entrar sigilosament a la teva habitació i mirar-te. I sentir-te viu. Escoltar com respires, veure les teves faccions relaxades, suaus, en pau. Saber que estàs bé. Saber que ets feliç.

Et miro i somric i respiro i m’omplo de pau, m’omplo de felicitat. M’omplo de tu. És tant preciós saber que hi ets. No ets cap somni, no has marxat. Només són pensament horribles que a vegades m’assalten. Pors. Reminiscències del passat. Ecos del què veiem, del què vivim, del què ens envolta. I por, molta por. Perquè és quan dorms, que hi ets però no et sento. És quan dorms que hi ets però no em busques. És quan dorms que no em pertanys.

Però hi ets. I, dins meu, sé que això és l’únic que m’importarà ja la resta de la meva vida. Dorm, amor meu, descansa. Testimo tant…

Responder

Enllucat

Un pare tan novell (i pesat) com qualsevol altre

Le petit Baobab

Accesorios y ropa ecológica respetuosos con los más pequeños

Míriam Tirado

Reflexions d'una mare primerenca

El Parto Es Nuestro

Actualidad de la Atención al Parto

